Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • тресе на скорост

    Смених гумите, балансирани са и въпреки това тресе много осезаемо като набира. Само на скорост с натиснат педал на газта и колкото е по натиснат толкова по тресе а го прави между 1200 и 2400 оборота. Идеи от какво може да е?
    Возя се с 159 1.9 JTDm 150
    Първата алфа любов: 166 2.4 JTD '99 - EX

    Comment


    • Първоначално публикувано от kpmaster Покажи съобщение
      Смених гумите, балансирани са и въпреки това тресе много осезаемо като набира. Само на скорост с натиснат педал на газта и колкото е по натиснат толкова по тресе а го прави между 1200 и 2400 оборота. Идеи от какво може да е?
      Вътрешно каре.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Вътрешно каре.
        Подкрепям.
        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

        Comment


        • Маховика защо го изключвате?
          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

          Comment


          • Този проблем го имам от 3 4 години и съм подпитвал из темите Двете насоки които съм разбрал са вътрешно каре или маховик Мое мнение е че при мен е маховика но там цифрите са големи и засега не барам Ако някой знае без проба със смяна грешка какви трябва да са другите симптоми на разбито вътрешно каре да подхвърли Външни карета сменях но с вътрешни не съм се занимавал
            ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

            Comment


            • Питах казват че е вътрешно каре.При мен е същото само че каретата са ми здрави според мен ама казват че е каре а аз съм си навил на 100% че е маховик.
              sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

              Comment


              • Ако е вътрешно каре как да познаем кое от двете е Или смяна на двете Тия карета най вероятно са по поносима цифра от маховика Струва си да поогледам нещата
                ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                Comment


                • Би трябвало да се усеща радиален луфт, като се разклати полуоската близо до диференциала.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                    Маховика защо го изключвате?
                    маховика двумасов ли е ?

                    Comment


                    • Ако е маховик няма ли да тресе/вибрира и на място?
                      166 2.0 TS - back in the game - 10x 2 164td!!
                      x145 1.6 boxer

                      Comment


                      • Карето не е проблем и мисля че то се сменя,но вибрациите идват от разбита чашка,а тя май върви с цяла полуоска.

                        Comment


                        • Чашката се раздува ... Дано за 136 коньовата е на по-поносими цени, че на мен за дългата полуос ми обадиха цена към 1000лв...
                          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                          Comment


                          • Знам че ги рециклират,но дали е качествено и колко карат няма идея.Моя майстор прави на един Тезис и май стана добре,пича и навъртя доста километри и държи още.

                            Comment


                            • И аз моето го рециклирах. Засега държи.
                              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                              Comment


                              • Значи ето и това е вариант,предполагам неколкократно по евтино от нова полуоска?

                                Comment

                                Working...
                                X